نمایه نویسندگان

ا

  • اکرمی، شایسته رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
  • ایل، سهیلا اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]

ب

  • بابازاده، زهرا بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
  • بابایی فرد، اسداله بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • باران زهی‌بخشان، وحیده نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
  • برزگر بفرویی، کاظم رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
  • برقی، عیسی نقش گرایش به بوروکراسی سازمانی معلمان و رهبری اخلاقی مدیران در سلامت سازمانی مدرسه ( مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]

پ

  • پسندیان، سارا اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
  • پورابراهیم، تقی نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]

ت

  • ترابی، خدیجه بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیت‌پذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • تقوی، حسین بررسی خصوصیات فنی مقیاس منتورینگ نوئه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

ج

  • جیریائی شراهی، زهرا تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
  • جناابادی، حسین نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
  • جهانبخشی، زهرا نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
  • جهاندیده، ماه نسا نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]

ح

  • حسینی، مریم اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]

د

  • دلخوش، واقف نقش گرایش به بوروکراسی سازمانی معلمان و رهبری اخلاقی مدیران در سلامت سازمانی مدرسه ( مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • دهقان، حمیدرضا مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]

ر

  • رحمانی، منصور تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • رشیدزاده، شبنم مقایسه‌ی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات ‌درونی‌سازی شده‌ی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • رمضانی، آرزو تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]

ز

  • زارعان، مصطفی نقش میانجی تعلل‌ورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمال‌گرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • زینلی پور، مژگان پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]

س

  • سجودی، عادل بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • سراوانی، شهرزاد پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • سلاجقه، سوزان رابطة ذهن‌آگاهی، سبک‌های حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • سلگی، زهرا اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]

ش

  • شارعی، آمنه بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
  • شاکری، محسن رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]

ص

  • صادقی ده چشمه، ستار بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]

ط

  • طاهری، مریم رابطة ذهن‌آگاهی، سبک‌های حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]

ع

  • علیوندی وفا، مرضیه مقایسه‌ی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات ‌درونی‌سازی شده‌ی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]

ف

  • فتحی کرکرق، فرشید بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]

ک

  • کرمی ایشقلو، لیلا نقش میانجی تعلل‌ورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمال‌گرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • کریمیان پور، غفار تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • کوچکی پاپکیاده، فاطمه اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]

م

  • مجیدی، امیرحسین رابطة ذهن‌آگاهی، سبک‌های حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • محمدی رازی، محمود بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس استعداد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
  • مهدیانی، زینت بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]

ن

  • نادری، حبیب اله مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • نیازی، محسن بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • نجف نژاد، مینا اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
  • نیکوکار، اعظم بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیت‌پذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]

ه

  • هاشمی، سهیلا مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • هاشمی مقدم، سید شمس الدین تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]

ی

  • یاسمی مقدم، فاطمه پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]